blääääää!

nu sitter jag vid datorn och jag har kommit på att det är det ända man gör om dagarna :P
först blir man väckt på tok för tidigt, sedan måste man gå i skola och sedan kommer man hem  och har läxor som

väntar på en, och duktig som man är så gör man ju alltid dom också. och alla har alltid sagt till mig, plugga nu i skolan så du kan komma in på vilket gymnasier du vill, men så är det inte alls det :P

jag har pluggat ganska mycket och har därför helt okej betyg utan någon som helst mening, för jag vill gå i växjö och det vill inte osbykomun så då får jag helt enkelt inte det. tack tack osby!

nu har jag nog klagat färdigt haha
ska nog baka i kväll, men så bestämde jag vilka kakor jag skulle baka men då fattades det, citron och något mer och Anders( som klarat körkortet i dag, grattis) skulle ändå till byn men tror vi han orkar gå in och köpa! näpp gör han inte så nu vet jag inte vad jag ska baka :P tipps?..........



spelat gitarr har jag med gjort i dag:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0