cheerleading :D

kommit hem ifrån Kristianstad nu :)
åkte dit runt halv 10 i morse och sedan har jag shoppade jag typ tills 4 eller nått, då åkte vi hem till en som heter Ingela och åt glass, GOTT :p
sedan visade hon mig vilken väg vi skulle gå för att komma till cheerleadingen och sedan skjutsade hon mig in till centrum och  där stod Mathilda och väntade :) sedan när Amilia hade kommit gick vi till cheerleadingen, haha
det verkade faktiskt riktigt roligt, förutom att jag är helt klart är sämre än alla andra där, men dom har ju faktiskt tränat! eller vad jag nu ska skylla på hihihi

just nu sover Ellen i min bäddsoffa :) och jag ska nog titta lite på TV :)

bilder på vad jag köpt kommer i morgon,

sov så gott, puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0