Feel this, Can you feel this?

blev inget bloggande i går, men gjorde typ inget speciellt,  :P
först nationella gick väll så där, hoppas på det bästa, hihi sedan efter skolan cyklade jag hem i super fart så jag skulle hinna byta om innan jag skulle till dansen :)

i dag har jag varit i skolan, vi var och tittade på Ekebake, helt okej :) sedan hade vi kemi, idrotts prov och sedan skjutsade jag hem Annie :)
sedan nu har jag precis varit ute och sprungit, bläää vad jobbigt!
och nu ska jag snart äta innan det blir vatten gympa. sista gången i dag, GÖTT! det var typ bara kul dom 3 första gångerna sedan nu är det bara långtråkigt hihi

detta hade vi prov på i dag, om ni vill veta hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0