Glad Påsk!

tittade på en film som typ tog slut för en halv timme sedan :) ganska sjuk fast rolig, hihi


i dag så städade jag klart i den andra garderoben, och jag ska skänka hela 2 fulla påsar till dom barnen som inte har några kläder, SNÄLLT av mig (A) sedan har jag typ bara solat, och chillat eller jag tittade på två nya vampire diaries snacka om att det är bra!!!


och vet ni vad, i går på kvällen var jag och Annie och spelade tennis, utan nät med än då :) och sedan så körde vi moppe hem och vet ni vad jag nästan gjorde????   körde över en grävling, hihi fattar ni vad jag blev rädd, jag sitter där och kör och sedan helt plötsligt på bromsar mina händer typ automatiskt och sedan rät framför min moppe står det en jävla grävling! typ 5 cm i från mitt hjul, snack om att vi hade tur hahahah vågade inte köra fortare än 20km/h sen hihi

nu ska jag nog titta på Hellcats så,
god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0