hemkunskaps prov :/

nu hade jag tänkt att jag skulle läsa på mitt prov som är tills i morgon, men så googlade (stavning) jag cheerleadning i kristianstad, och ska nog ringa till dom och fråga om jag får följa med och titta en gång när dom tränar :P hade fan varit as coolt att vara en cheerleader :P
i dag har jag typ varit i skolan, snabbt hem och sedan i väg till dansen, riktigt roligt ena dansen klar nu bara en till :)
eller kanske två till, min dans lärare sa" ja nu när ni redan har en dans kvar och det är hela 3 gånger kvar då kanske vi ska ta två danser till" haha hon skrämmer fan livet av en :p

i morgon är det först skola, marknad är det också så då ska jag köpa massa godis hihi, mums

nu ska jag dricka kaffe och får väll öva lite på provet med,
puss och kram :)

fin bild men men den bjuder jag på, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0