lekt med annie :)

nu är big brother slut, inte jätte kul i dag hihi

fredag i dag, började med att jag cyklade till skolan :O typ 5-6 km haha
sedan hade vi nationella, rast ett nytt nationellt prov och sedan var det mat,
och efter det på musiken var vi bara 5 stycken, för alla andra tyckte det var så viktigt med lång middags rast så dom valde att strunta i det, hihi
sedan efter tyskan så cyklade jag hem till Annie vi lockade hennes hår åt lite spelade kort och så var vi ute och gick i hela en och en halv timme! efter vi gått från Annie till hjärtasjön.......

( fin bild!,haha )
'
vill ha sommar!!!!!!


....så gick vi till innebandyn, var riktigt roligt, alla måste tro att jag och Annie lider av något seriöst problem, hahah

lördag i morgon, vet inte riktigt vad jag ska göra, kalas på kvällen jalle fall hihi
sov gott alla puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0