röv dålig dag!

hej hej alla :) blev inte direkt något seriöst bloggande i dag, har haft otur hela dagen eller det började i egentligen när jag vaknade halv 5 och inte vågade somna om för att jag haft en mardröm, :P
sedan hittade jag inte mina nycklar, tog sönder min fotlänk, hittade inte min plånbok, eller mitt busskort, kom försent till kören, glömde låsa moppen så fick gå ut ur bussen, (snällt av han att vänta :P tack busschauffören) fattade fel så det va ingen cheerleader träning i dag, fick sitta och vänta i typ en timme i stället, ja allt har typ gott tvärtemot var det ska, så nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag i morgon :)

jag coh Charlotte i poolen för några år sedan , hihi

sov gott alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0