solat hela dagen :)

nu har jag duschat efter det att jag varit ute och sprang, fick en fluga i munnen :S :S inte gott, bläääää höll på att spy:S

i går så var vi först i k-stan och shoppade lite innan vi skulle till Ingela och titta på hennes balkong och då lekte jag och Charlotte på lekplatsen, ..............

jag kan hänga knäveck haha


......sedan åkte vi vidare till mina kusiner, Benjamin fyllde två! där var vi hela kvällen, sedan kom vi hem runt 11 eller nått och då tittade jag på tv :P

snacka om gullig!

i dag så väcktes jag typ 8 för vi skulle ha hand om tipspromenaden i dag, sedan kom vi väll hem runt halv 1 och sedan dess har jag legat och solat, snacka om gott, synd bara man inte kan sitta i bikini än, det hade varit på tok för kallt, haha 
nu ska jag snart ner och äta grillat, snacka om GOTT!
puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0