trött :P

kom precis hem i från Annie, har varit där i dag efter skolan, vi har bakat kladdkaka och sedan handlade vi och var ute och gick :) hyrde film gjorde vi med och var inne en kort stund på bullten, filmen var inte direkt bra, den hette typ starkare än alla andra eller något sånt, hihi
när jag skulle köra hem så gick jag ut, och det var helt mörkt och alldeles dimmigt SNACKA OM LÄSKIGT :S sedan kom jag till bulten där pappa stod och väntade och sedan körde han bak min moppe så att det inte skulle bli lika läskigt, snällt! hade aldrig vågat köra annars :P
nu tittar jag på någon slags boxning inte direkt intressant men ska nog gå in på mitt rum och titta på hellcats snart, och Annie det är denna hemsidan jag tittar på......http://www.tvduck.com/Hellcats.html   :)

sov så gott nu alla, lördag i morgon GÖTT,
puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0