bästa filmen eller vad ?

hej hej :))
idag har jag typ bara varit hemma och haft sommar lov, hihi
började med att springa och sedan kom jag hem och tog mammas utochgå stavar och sedan gick jag i nästan en timme till, GÖTT hihi
sedan duschade jag, packade upp och städade mitt rum innan det var dags att äta igen hihi
efter det tittade jag på Never Say Never och ojojojojojoj vad den var bra !!!! han är ju bara för härlig Justin aså hihi synd bara att man blir så jävla avundsjuk på hans karriär ://
men men alla ni som inte har sett den SE den :))
sedan har jag typ spelat gitarr och så har jag nog hittat en halvakustisk gitarr som jag vill ha!
nu ska jag nog umgås lite med Anders så pusshej<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0