dag ett på gymnasiet.....

hej hej då var första dagen i den nya skolan avklarad! och oj vad nervöst att öppna dörren direkt på morgonen men sedan när vi hade snackat med rektorn lite, aså inte bara min klass då hihi hälften av alla dom som började i dag för vi är så många så då måste dela upp oss, sjukt!
sedan kom vi då till vårt klassrum typ, och där fick vi scheman och lite sånt och sedan var det middag och sedan fick vi fika av våra lärare och efter det lekte vi lite innan vi fick gå hem :) ganska chill
sedan så hade jag lite tid inn i stan innan tåget skulle gå så då köpte jag en fortsättning på dom böckerna jag läser, nörd jag vet!!!
vi tog också enskilda kort på alla i klassen så vi skulle kunna lära varandras namn så det kommer det en bild på sedan :)

en ganska lyckad första dag ändå, :)

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0