det regnar på mitt sommarlov :/ dumma!

hej hej :)
helt klart en slapp dag i dag aså! vaknade typ 10 och då gick jag ner och dukade fram frukost och efter ett tag kom Anders med ner, efter vi hade ätit så skulle vi hjälpa mamma att hänga upp tvätten och sedan började vi titta på tv och efter kanske 5 min så kommer Charlotte hem snacka att man sover bort tid! hihi
sedan i och med att det var onsdag så skulle jag springa och bara så ni någon gång funderar på att springa typ en halv mil i fruktansvärd träningsvärk i hela rumpan så kanske ni ska ta det en annan dag hihi sedan så var jag och beställde mitt buss/tåg kort jag var tydligen att göra det i och med att jag ska gå i kronobergslän typ hihih
du ska jag titta på en film, om jag nu hittar någon bra så pusshej <3

snacka om att jag saknar värmen, känns som en evighets sedan även om det bara var typ en månad sedan jag åkte i från den :/ aså i bland fattar jag inte varför man bor i Sverige?
en bild på det hus där vi bodde, jag hade rummet där den svarta handduken hänger hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0