kungsmad :))

hej hej :)
det blev inget bloggat i går, Annie sov i alla fall över här och vi spelade pippispel och tittade på två filmer två hihi
sedan i går då var vi i Växjö och tittade på den skolan som jag ska gå så jag hittar dit haha hade ju varit snyggt att gå vilse den första dagen hahaha

i tisdags var vi ju då på Make up store och blev sminkade riktigt roligt(y)
och så här blev det.....




vi valde då vardags sminkning så man skulle kunna ha den varje dag hihi
och sedan fick man då köpa grejer för det kursen kostade så då köpte jag detta...

detta är en ögonbryns formare typ hihi



nu måste jag skynda mig ner och hjälpa till och packa det sista för om några timmar åker jag, mamma, Charlotte, Annie, Catarina och Ellen till Kalmar och där stannar vi tills på lördag typ aja pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0