sista sommarlovsdagen :))

hej hej :))
ja jag vet jag har inte bloggat på en evighet men jag har tagitvara på mina sista sommarlovsdagar hihi
i morgon så börjar jag då på kungsmadskolan i Växjö!!! kan ni fatta hur sjukt läskigt det känns, jag är fan inte tillräckligt stor ju?! aja jag ska nu snart gå och plocka fram vilka kläder jag ska ha, sätta fram skorna och sätta 2 väckarklockor! för jag har drömt om denna första dagen många gånger, den första gången så glömde jag skorna och sen helt plötsligt började det snöa haha sjukt jag vet! sedan i nästa dröm så han jag inte klä på mig så då gick jag dit bara i en förstorsovtröja hahah sedan i nästa dröm så vaknade jag klockan 2 och då var det inte lönt att åka dit överhuvudtaget hahaha
men jag får hålla tummarna om att det går bra! och alla ni andra som också börjar i morgon så lycka till !!!
pusshej <3
kladdkakan som jag bakade till Anders för att han hämtade mig och Annie i sibbhult hihi

och Annie det var denna bilden jag menade hihi :P


Kommentarer
Postat av: hannah

lycka till stina! kommer gå finfint! :D

2011-08-21 @ 22:26:11
URL: http://hannahprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå jag vill tillbaka!

<3

2011-08-22 @ 08:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0