sleepover+barnpassning


hej hej :)
tycker sjukt synd om alla ni som måste gå till skolan i morgon, hoppas det blir okej i alla fall hihihihi
i går kväll så kom Annie och Nelly och så har dom sovit över här och det har var superroligt hihi
sedan så vill Nelly så gärna upp tidigt så vi satte klockan på 7 och jag tyckte också det skulle vara en ganska smart ide för då hinner man ju hitta på mer, i alla fall så ringde klockan vid 7 och gissa om det var någon mer än jag som orkade gå upp?? nej så klart inte och jag kunde inte somna om heller så bara så ni vet så har jag varit vaken sedan 7 i morse :( hahah
sedan tog jag och Charlotte bussen i till stan för att vara barnvakter och sedan så åkte vi hem och då gjorde jag tomatsoppa med mozzarella i, det blev ganska gott faktiskt hihi sedan så var jag ute och powerwalkade hihi
och nu har vi precis titta på step it up och den var riktigt bra!
nu ska jag nog titta på leila bakar så pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0