4- advent!

4-advent och 6 dagar kvar till julafton, oj vad jag längtar!
hittade en hel massa bra julklappar till min familj i går när jag var i Kristianstad och nu måste jag vänta tills lördag för att ge bort dom, blä jag vill ju ge dom nu! haha
jag har i alla fall spenderat min dag hos min mormor och morfar tillsamman med min familj, och mina kusiner och deras familjer :)
vi har klätt granen och gjort jul grupper, ätit pepparkakor och lussebullar, så mysigt!


älskar denna bilden, jag frågade min lilla kusin Albin om han kunde le när jag skulle ta en bild, då vänder han sig om och tar sig i röven hahahah så gullig!

varje år så kär vi kusiner granen tillsammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0