bild på min nya frisyr...

nu ska jag snart gå och sova, är super trött, Stina Elgtberg behöver jullov!!!
jag har i alla fall spenderat min kväll på skyttet sista träning idag alltså för detta året haha och som jag sa så var jag och klippte mig i går men kände inte riktigt för att lägga upp någon bild men jag har bestämt att göra det idag i stället för nu ser jag ju ut så här och då är det ju bara att vänja sig haha

bilden är ju då inte ben bästa..
jag hade gärna kunna tänkt mig håret lite ljusare, kanske ska göra det på min 3 och en halv timme långa timme i morgon haha ingen tyska i morgon heller så jag får sovmorgon :D
hoppas alla har haft en underbar dag i dag, och bara så att ni vet bara 10 dagar till julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0