kärleksmums!

nu har jag precis bakat färdig mina kärlekssmums, blev as goda!
i dag har jag varit lite hemma hos Ebba innan jag skulle till Älmhult. klockan 5 typ var jag framme , då tittade jag och pappa på en ny soffa & en ny hylla :) köpte hyllan för det var det ända som fick plats i den lilla bilen :P
efter det skyndade jag titt dansen, första detta året, jätte roligt!!
sedan kom jag hem och var as hungrig, så då åt jag och mamma innan jag bakade :)
i morgon är det nationella skriv uppgift :((((((( för att på G får man bara ha ett fåtal stav fel, och alla vet ju att jag stavar mer fel än rätt så det kommer gå SKIT men då får det väll göra det :P
i morgon kväll ska jag på vatten gympa med Annie och Ebba kul kul :)

här är mina kärleksmums, lite suddiga men min kamera är inte den bästa :( vill ha en systemkamera nu!
sov gott alla!
bay♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0