koockan 7 !

i dag vaknade jag klockan sju och tänkte att klockan var 8, sedan låga jag typ kvar i sängen för man kan ju inte gå upp klockan 8 på en lördag. så efter en timme så trodde jag klockan var 9 så då gick jag upp och började äta frukost när jag såg att klockan bara var 8 :( i går var det fredag, och vi hade tyska läxa som jag inte kunde alls fast jag övat hela dan i torsdags :( men Kerstin hjälpte mig så jag kanske får 3 rätt eller något :P och på musiken i går spelade jag trummor och oj vad jag ägde, inte, haha spelade fel om och om i gen :P men men, alla kan ju inte vara bäst på allt. sedan kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till Kristianstad. jag hittade en typ "magtröja" på bikbok,och så köpte jag nya strängar till min gitarr, och så tittade jag på halvakustisk gitarr. Har ju tänk och köpa en sådan. hittade en som var as go att spela på men ville ju haft den i en annan färg :P sedan gick jag och Charlotte till glitter och där löpte jag ett hårband, sedan gick jag till lindex och köpte rouge(eller hur det nu stavas), kommer bilder på allt sedan :) sedan åkte vi hem och åt mmiddag, och sedan sprang jag upp på mitt rum för att titta på the vampire diaries och det var as bra!!! vill se nästa avsnitt nu! efter det tittade jag lite på lets dance ganska bra ändå. sedan ropade anders på pappa och sedan efter dett tag kom anders upp och sa att jösse hade blivit skadad. så mi lilla kisse kan inte gå på sitt ena ben :(( och så har han ont så att han inte kan slikka sig så han är alldeles blöt, jätte sorligt. fast pappa säger att han kommer bli bra så jag får väll lite på han :/ jävla räv eller vad det nu va som skadade honom så tycker jag den ska lämna min katt i fred!!! anas för den med mig och göra, mohahaha nu ska jag nog titta lite på one tree hill har inte gjort det på as länge :P sedan i kväll ska jag och Charlotte, Hannah och Annie sova över, kommer bli as roligt! :) aja bay♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0