lalandia (:

nu har jag kommit hem för typ 2 timmar sedan , för efter det att jag kom hem i från Lalania så var dom andra på kalas så då fick jag sminka mig lite snabbt och sedan gå på kalas :) det var min granne Jan som fyllde år om nu undrar :P

helgen har jalle fall varit jätte kul,
fredag morgon gick jag upp typ 8 för att innan packa färdigt allt sånt jag inte orkat dagen innan, sedan kom Annie och Catarina, Ellen och Kåre och hämtade mig, sedan så åkte vi mot Danmark, jag och Annie kollade på The tourist, första filmen jag laddat hem, är man duktig eller?
sedan så stannade vi och köpte godis och fikade lite makor :)
när vi kom fram några timmar senare så typ bar vi in våra grejer och sånt och tog badkläderna med oss och sedan gick vi och badade, och forsen eller vad den nu heter var helt klart roligast :) sedan när vi badat ett tag så gick vi tillbaks till stugan och bytte om, sedan gick vi på restaurang, jag åt grillade kyckling och bakad potatis, mums
när vi kom hem på kvällen och skulle gå och lägga oss skulle jag och Annie titta på waild child men Annie somnade typ efter en tredjedel av filmen så då stängde jag av och somnade jag med :)
lördag tog vi det lugnt på morgonen för vi skulle ändå inte bowla fören 1 och de var typ inte lönt att bada innan, sedan bowlade alla utom Ellen för hon tycker det är tråkigt, haha
efter det så gick jag och Annie och solade, inte vet jag om det gjorde någon direkt skillnad men jalle fall :P
efter det så badade vi så klart innan vi skulle gå hem och laga mat, och på kvällen så spelade vi mini golf :)
söndag morgon så var jag och Annie så duktiga så vi gick och gymmade en hel timme :O
efter det så badade vi i gen haha och sedan åt vi pizza innan vi åkte hem, och då hade jag och Annie bestämt att vi skulle titta färdigt på filmen, men då somnar Annie och vaknar typ inte fören efter 2 timmar, jävla sovstock haha

nu ska jag bädda rent i min säng och efter det så ska jag nog titta lite på OC så   sovgott alla (:

PS, här kommer lite bilder i från helgen :P

stugan, och as brant trappa :P



Ellens glass (:

Annie bowla, mina bowling skor och Annie pussar postis-per hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0