lekt med Ellen (:

Nu har Ellen åkt hem för ett tag sedan, hon kom i går på kvällen någon gång och har stannat tills nu typ :) i går så fikade vi med cheesecake, och då var Annie, Tom och Catarina också här. sedan åkte dom och då tog jag och Ellen på oss pyjamasarna och gick upp och bäddade, så nu har jag invigit min nya bäddsoffa :)
sedan när vi skulle välja film var det as svårt för typ alla min filmer är ju på engelska :/ så det slutade med att vi fick titta på high school musical 2. sedan gick Ellen och la sig och jag kunde inte riktigt sova än så då tittade jag lite på tv först :)
sedan vaknade vi runt 8 och vid 9 eller nått åt vi frukost, och sedan gick vi upp för att förbereda våra ljus som vi skulle göra, Ellen gjorde en ljus-katt i rött och jag gjorde en prinsesskrona i vitt, om dom blev fina! haha
sedan bakande vi kanelbullar och sedan så skrev jag och Ellen en låt haha väldigt fin blev den! den är om hur hon längtar till lalandia på fredag(stavning). bäst som man är får man ju fylla med :)
sedan gick vi ut och typ lagade en gammal koja hahahah och hoppade över frusna bäckar, kul och varar liten för en gång skull, hahahaha.
sedan gick vi in och då skulle mormor och morfar åka som förresten kom för att smaka på bullarna vi gjorde så vi fikade också någonstan där i mällan :P
jaj, sedan sjöng vi singstar, innan vi skulle äta, pasta med köttfärssås gott, gott :)
sedan så åkte Ellen hem och nu har jag precis tittat på gossip girl, ganska bra avsnitt :)
och nu vet jag inte vad jag ska göra, det är ju fan med att man bor i en sån lite håla :/
kanske borde skriva text till min låt vilket INTE är det lättaste, blir bara töntigt :( haha
aja, men vi ses ♥
ps; kommer bilder senare, det går inte att lägga in dom :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0