melodifestivalen (:

nu sitter jag här och tittar på melodifestivalen, inte jätte bra om jag får säga det själv :P
i går så var jag först i skolan, sedan följde Annie med mig hem och då åt vi pannkakor, mums :)
sedan packade jag och sedan åkte vi till Ebba, Annie och ebba åt Kinamat och jag åt tacos, vilket är mycket godare!!
sedan så spelade vi Ebbas sanning eller konka spel. och det går typ ut på att bli så full så möjligt eller så kissnödig som möjligt. men duktiga som vi va så drack vi vatten, men blääää vad äckligt det blev efter kanske 15 fulla glas med vatten min mage var full av vatten trodde jag skulle spy, haha
jaja sedan åt vi efterrätt som om vi inte redan var as mätta haha
sedan tittade vi på klipp av Björn Gustavsson, han är ju bara för trög haha:)
sedan vaknade jag innan dom andra för att hinna till skuttet som var vi typ halv 9, gick väll inte direkt som man hoppades :/ skjuter dåligt varje gång nu för tiden :P sedan spelade vi lite kort, och sedan åkte jag tillbaka till ebba och hämtade mina saker :) och efter det åkte jag hem och sorterade på mitt rum i dag igen, nu har jag flyttat på var ända grej på hela mitt rum!! och i morgon så ska jag köpa ny soffa jippi!
jaja, efter det så åkte jag till Annie och åkte skridsko, eller jag åkte typ inte men det var ju kul ändå, jag och skridsko är nog inte den bästa kombinationen haha alla kan ju inte vara bra på allt :P
sedan spelade vi kort lite innan jag skulle köra hem, så skulle jag skjutsa hem ebba med och då hade ena bromsen frusit fast eller nästan jalle fall, den låg typ och bromsade hela tiden så det gick ju inte direkt fort i uppförsbackarna haha, det försvann sen efter ett tag :P
sedan har Charlotte lagat mat och jag hjälpte till lite gran (: så nu har vi precis ätit och tittat lite på en film :)
nu ska jag nog föreslå att vi går ner och äter efterrätt :)
bay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0