OC

nu har jag nördat OC hela dagen :P det är värkelegin bra!
fast först vaknade jag och var typ as trött och inte direkt sugen på att gå till skolan :P
sedan så åkte jag bussen hem efter en hel lång måndag, och då gick jag upp och tittade på the vampire diaries, väldigt bra! sedan så började ja titta på OC och sedan typ halv 6 så åt jag mat, och sedan så åkte jag till skyttet, börjar gå bättre nu i gen :P en och en halv vecka kvar till jag ska till Avesta :P sedan kom jag hem och hade tänkt att öva på tyska provet som är på fredag, inte kul!! men jag orkade typ inte det så i stället så tittade jag på OC i gen hahaha nörd eller vad :P
nu ska jag gå ner och se vad resten av familjen gör, och kanske öva lite på tyskan :P
vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0