på golvet :P

måndag nu i gen :/
vaknade i morse på Charlottes rum, sover där på en madras på golvet för på mitt rum går det inte sova :P
gick ner och åt frukost och sedan gjorde jag vid mig :)
sedan så cyklade jag till bussen första gången på detta året, känns som det snart blir vår :) sedan hade vi bild, jobbar på min bildanalys inte väldens roligaste, sedan hade vi so eller jag jobbade med min geografi. sedan hade vi biologi, läxförhör som vanligt. sedan var det mat, äcklig pyttipanna :S sedan spelade jag gitarr, duktig som man är lyckades man lära sig 120 ackord på en halv timme :) haha
sedan slutade vi då vi 1 för lärarna skulle på något :P

kom hem från skolan och då åt jag och Charlotte, sedan bytte jag om och gick ut för att springa, jobbigt men gött nu efter :P nu bakar Charlotte choklad muffins luktar as gott, hoppas dom är färdiga snart :P
i kväll blir det skytte, kul kul
och så är det Nationella i morgon VAD HEMSK ! får väll hoppas man blir godkänd.
bay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0