packar (:

nu sitter jag och tittar på något program om super människor, typ superhjältar ganska coolt faktiskt :P
nu har jag jalle fall börjat packa lite, Annie och hennes familj kommer och hämtar mig i morgon klockan 10 :D
sedan ska vi åka till lalandia :) kommer bli superkul!
i dag har jag först ätit frukost så klart och sedan så har jag börja titta på OC och det är ju riktigt bra :P trodde jag faktiskt inte :P sedan vid 2 eller nått så gick jag ut och sprang och sedan så åt vi och sedan har jag typ varit inne på datorn och lämnat tillbaka "mattproven" men har inte bestämt mig än, jag hade typ tänkt mig en grå röjamatta (stavning) men nu säger alla att det kommer bli för färglöst så nu vet jag ju inte, haha
sedan åt vi middag och sedan så packade jag till vattengympan :P bara jag och Annie denna veckan för ebba är ju i Oslo, och passar hennes gulliga brors son eller vad han nu blir :P
nu ska jag nog ladda hem filmer till resan i morgon men vet inte vilka? några bra förslag :P
jag kanske inte bloggar på ett tag, skulle inte tro det är något bredband i Danmark :/

godnatt och sov gott (:

Kommentarer
Postat av: hannah

dear john :)

2011-02-25 @ 00:26:22
URL: http://hannahprinsessa.blogg.se/
Postat av: Jimolea

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-10-25 @ 16:18:42
URL: http://jimolea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0