sjunga (:

nu sitter man här och tittar på bygglov, inte jätte bra men än då :P
i dag har jag först varit och simmat med min mamma, sedan skolan. gick bara till klockan 2 :))
sedan åkte jag bussen hem tog 45 minuter :// sedan skyndade jag mig och byta om till springa-kläderna, och sedan hade jag bara lite tid så i stället för att springa "långt" så sprang jag en lite mindre bit men så fort jag kunde :)
sedan duschade jag, och åt lite och sedan körde jag moppe till kören, FAN vad kalt höll på att frysa ihjäl :P
sedan sjöng jag och var sedan tvungen att köra hem i gen :/ sedan tittade jag på gossip girl, super bra!
och efter det så har jag ätit och nu sitter jag här :)
i morgon är det onsdag, ska till Älmhult och dansa :D
får se om jag ska till IKEA och titta på soffa eller om jag ska sola i stället, vilket behövs! jag är vit som en krita haha
nu ska jag nog gå och sortera på mitt rum så
bay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0