skytte :)

idag vaknade jag runt 8 och var alldeles täppt i näsan för jag har ju flyttat var ända grej på mitt rum så det var väll antagligen damm överallt :P
sedan gick jag ner och åt frukost och sedan bytte jag om och sminkade mig. sedan vi halv 10 typ var jag i byn för vi skulle samlas där innan vi skulle åka, sedan började vi åka lite väl segt att åka 2 timmar dit skjuta dåligt och sedan 2 timmar hem:P aja blev 2 i alla fall :P
sedan när jag kom hem så hade Benjamin kommit och då hjälpte jag Charlotte att passa han och det har jag typ gjort sedan jag kom hem, roligt rolig :)
hemlagad pizza har jag ju också ätit, gott! :)
i morgon ska jag fortsätta passa Benjamin på förmiddagen sedan ska jag ut och springa och titta på the vampire diaries som jag inte hunnit än, får väll öva på biologin med som är tills på måndag :((
lägger inte upp någon bild i dag för det blir lite jobbit nu när jag inte kan vara på min dator för laddarsladden har ju slutat att fungera och jag kan inte få en ny fören på tisdag :( men men

nu ska jag nog titta på tv lite,
bay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0