stormbreaker ?

onsdag(:
i dag har jag bara haft lov, as gött! vaknade typ halv 10, och gick ner och år frukost, tittade lite på tv och sedan så bytte jag om till ut och springa kläder (:
sedan sprang jag duktig som man är och vet ni, fick springa som en jävla galning för mamma skulle ha gäster och det säger hon när jag står där i tränings kläder, - du gästerna kommer om en halvtimme.
så efter jag sprungit så tog jag mina kläder och duschade i källaren för hon skulle typ komma när som helst :P
efter jag typ hälsat på mammas kompis och så  gick jag upp på mitt rum och tittade på film :)
sedan har jag ätit och nu funderar jag på att titta på stormbreaker, inte vet jag om den är direkt bra men alex pettyfer är med i den haha, i kväll ska jag skjuta och nu ska jag ta och skärpa mig så det blir ett bra resultat! vilket det inte har blivit på hundra år känns det som :P
nu ska jag försöka hitta filmen så bay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0