Hannah och Annie

nu är helgen redan slut :( fast jag har haft jätte kul!
lördag
efter att sorterat bland all mina miljontals grejer så började jag locka håret, och sedan fikade vi innan jag packade och skyndade till Hannah och Annie :)
vi kom dit vid runt 5 och tittade lite på vilka tapeter Hannah skulle ha när hon byter rum. sedan efter ett tag åt vi middag, älgöra, klyftpotatis och sallad got, gott. sedan sjöng vi singstar innan melodifestivalen började och ni skulle se Hannahs, Charlottes och Annies reaktion när Danny gick vidare alla tre bara böjde sig fram och skrek.. JAAAAAA.
sedan åt vi lite godis och chips efter det så doppade vi frukter i choklad och åt det till samman med glass mums!!!
sedan spelade vi spel innan vi tittade på wild child :P tyckte den var väldigt bra fakiskt :P
sedan gick vi och la oss, pratade lite och sedan somnade vi. sedan vaknade jag runt 9 i morse och väntade sedan på att dom skulle vakna och typ 10 så var alla vakna då åt vi frukost, och sedan sminkade vi oss JÄTTE fint haha. jag var lila, Charlotte rosa, Hannah var guldig typ och Annie var blå!
sedan tog vi en massa kort! sedan fick vi pannkakor som var väldigt gått! sedan skulle jag och sjunga.
sedan nu har jag ätit och övat lite på biologin som är tills i morgon :((( var ända jävla måndag har vi biologi läxa det suger!!!!!

jaja här kommer lite bilder från helgen plus på tröjan som jag aldrig ha lägga upp en bild på i går :P
och föresten vet jag nte rikitgt var jag ska sova, min säng är full med grejer som måste vara där för pappa har målat om mina väggar. nu är fakistkt tapeterna uppsatta och väggarna målade, har nog också hittat en soffa jag vill ha (:
bay♥


min tröja :P                                        mums


Hannah                                      Annie och hennes diskreta sminkning haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0