vattengympan!

hemma i gen :)
nu har jag precis kommit hem ifrån vattengympan, det är faktiskt riktigt roligt!
i dag har jag lekt med annie efter skolan, vi poppade popcorn och lagade mat och det var typ allt vi han för halv 7 typ skulle vi till ebba :)
sedan tog ebba ut pengar och sedan började vi gå mot simhallen, och först gick vi i ganska vanlig takt men efter ett tag sprang vi nästan fram för det läkte in i allas skor :P
sedan gympa vi, duschade och bastade och nu måste jag göra min tyska läxa :(((
inte roligt!! varför ska man kunna om en massa hjälp verb :(
nu får jag skynda mig att skriva färdigt för mitt batteri dör snart och min laddare är trasig :(
så bay bay <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0