danmark!!

hej nu var man hemma från Danmark, har jalle fall varit jätte kul!

fredagen började med att jag gick upp som vanligt och packade var typ inte lönt att gå till skolan för får ju liksom inte ha med min pistol så hade kunnat vara med på en lektion :)
så i stället så var jag och pysa ute och sprang, sedan duschade jag.
efter det så tittade jag på en film samtidigt som jag lagade mat. sedan började jag sminka mig och locka håret, blev inte så jätte bra så det slutade med att jag satt upp det i en tofs :P
sedan skulle jag vara hos Oscar vid typ 1 och sedan åkte vi med Bo i kanske 6 timmar innan vi var framme på hotellet.
på kvällen satt jag, Clara, Oscar och Robin och spelade kort, och sedan gick vi och la oss för att orka upp halv 8.

på morgonen så bytte vi om till våra FINA Sverige overaller, och gick ner och år frukost.
sedan gick vi till skytte lokalen, som var full med gevärsskyttar som skulle skjuta före oss så då fick vi vänta ganska länge innan det blev vår tur. då hade vi typ en timme då vi fick öva, jag delade bana med Clara så att alla skulle få plats.
sedan var det dags för tävlingen. grundomgången gick bra, blev 2 och skulle då möta en dansk i semi, men alla svenska åkte ut för dom hade sagt fel regler, smart av dom så visste dom att det jalle fall skulle bli en dansk seger.
efter det gick vi tilll bak till hotellet. jag och Clara hade typ inget och göra så vi sminkade oss lite till och tog på andra kläder, plattade håret och som tur va tog jag på mig lite smycken så jag inte bara va vanligt klädd :P
och FAN vilken tur för dansklarna hade planerat värsta lyx middagen på kvällen utan att säga något. så vi gick dit och trodde ty alla skulle vara klädda i skytte kläder så öppnar vi dörren till " restaurangen" och ser att varenda jävla danska är klädd i vit skjorta och svarta byxor eller svar skjol och klacka skor. och en del hade kostym. så där står vOscar i sina vanliga jeans och Robin i sina skyttekläder, och fattar typ ingen ting, hahahah
jalle fall så blev vi satta med dom danskarna vi mötte, och det var typ helt tyst. för dom fattade  inte vad vi sa och vi fattade inte vad dom sa.
Men sedan var Clara modig och började prata engelska med sin kärste hahaha !
sedan spelade vi kort och vi lärde oss ett danskt kortspel som heter RÖVHÅL, faktisk ganska kul. sedan fick vi inte vara kvar på restaurangen så då gick vi till baka till hotellet och fortsatte spela, eller vi skulle spela men sedan pratade vi typ bara :P och dom fyllade typ hela bordet med godis och försökte tvinga i mig massa, och jag sa typ att jag inte ville ha, och då trodde dom att jag inte ville ha för jag skulle bli tjock men jag var ju ganska mätt efter en tre rätters middag, tröga danskar.
sedan ville dom gå och sova så då sa vi god natt och alla gick till sitt rum.
efter att nästan blivit lyft in i en hiss av total främling så gick vi och la oss. 

nästa dag vaknade vi typ lika tidigt och gick i väg för att skjuta, och gissa vilken som vann  :O
haha jag :) fast de danska laget sköt bättre tillsammans så vi blev ändå bara tvåa. och fan vad jag och Oscar var sura. sedan kramade jag hej då till en och gick  för att äta  lunch och sedan sa jag hej då till dom andra och efter det åkte vi hem. och efter många timmar var vi i Lönsboda.
i morgon är det skola i gen, snacka om denna helgen har gått fort!
måste göra biologin tills i morgon, tråkigt

lite bilder, en del är lite suddiga men jag kan ju inte hjälpa att människor inte kan vara stilla :a

Clara när vi tränar dag 1, här skulle jag egentligen stått, haha


dessa skjuter vi på :P



lite väl suddig, men Clara ville så gärna jag skulle ha med den, haha
Robbin, Clara och Michaell :)


Oscar och Signe (:           Jag och Clara på hotellet :)



Kommentarer
Postat av: Clara

kul, stina jättekul det me bilden.....

Du vet vad jag kan ge igen me va? ;)

2011-01-30 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0