gossip girl!

i dag väcktes jag  typ kvart över 6, så jag skulle hinna äta innan jag skulle till simhallen. sedan simmade jag innan skolan duktig som man är, sedan hade vi matte och det är sååååå segt med detta kapitlet, jätte långt tar aldrig slut.
sedan hade vi slöjd, och jag ritade min byxdress eller vad det ny heter.
sedan skulle vi äta men inte var det någon god mat, sedan hade vi bara engelska och svenska och sedan slutade vi klockan 2!!!!!!

då lekte jag med Annie och Ebba hemma hos Ebba. 
vi tittade på ice age sedan åt vi och efter det klippte vi ebba, eller ja toppade väll mest.
sedan sjöng jag och efter det kom mamma och hämta mig. efter det sprang jag upp på mitt rum för att kolla på gossip girl och det var as bra längtar till nästa kommer!! sedan åt jag och sedan hängde jag med min mamma och hämta andres och efter det handlade vi mat :P
sedan nu har jag typ inte gjort någon ting, i morgon blir det bad direkt på morgonen jippi inte :P


bay♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0