klippa annie

i dag har jag varit i skolan först så klart, ganska slapp dag. först bild sen so och biologi, kunde det väll biologon läxan  ganska bra :P
sedan spelade jag gitarr, och kom sedan till baka till geografin, och jag Annie och ebba läste om marianagraven (eller  vad den nu hette) haha och så spelade vi in när ebba förhörde Annie, as kul. ebba sa någon fråga och Annie svarade....
- Europa kanske eller nej jag vet inte så sa ebba
- jo, Europa och Amerika då säger Annie
- Afrika då , och ebba bara
- nej, Europa och Amerika och då säger Annie,
- okej, Asien.
As kul och sedan tittade vi på inspelningen när Rosmarie kom, och FAN vad rädda vi blev, mesar som vi är. Annie skakade långt in på matte lektionen som var efter.
jo, förresten så fick vi till baka matte-provet gick ju inte super. kunde få 4 till poäng men man skulle skriva av ett tal, och så glömde jag att räkna ut det, surt!!!!

sedan lekte jag med Annie, vi lagade mat samtidigt som jag " klippte" hennes hår, snacka om talang!
sedan åt vi så vi blev as mätta och sen efter det "klippte" Annie mig och så lysande vi på Taylor Swift!
efter det åkte jag till skyttet och övade inför helgen,och förresten så slipper jag åka 4 timmar båt, jag får åka bil :)) jippi!
sedan nu har jag spelat gitarr, och fikat! och nu ska jag nog titta lite på tv :)
och förresten, i morgon är det ett nytt avsnitt av gossip girl äntligen!!!!!!!
och på torsdag är det ett nytt avsnitt av the vampire diaries, vilken bra vecka, haha

bay♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0