Skåne

nu var man hemma i gen!
helgen har gått super fort.
i lördags så firade vi min farmors födelsedag, med alla kusiner :)
lekte kurragömma, och jag var helt klart bäst, eller Charlotte satt typ 20 min bland jackorna i hallen så hon var väl med ganska bra, och det fula var att vi gick förbi henne hela tiden men ingen såg henne, haha
sedan idag så spelade jag och Charlotte kort, och hon vann varje gång så jag tror stark att hon fuskade :O
Vid typ halv 2 åkte vi hem, och sedan har jag suttit i bilen till typ nu:P
nu ska jag nog lära mig biologin som är tills i morgon, lika bra att lära sig nu när vi ska ha nationella prov i det :S läskigt!


måndag i morgon och skola i gen :/ men ledig på fredag :)
och just det ja, måste söka in till gymnasiet denna eller nästa vecka :S

bay ♥


Kommentarer
Postat av: Charlotte♥

Det är något konstig med mig , jag ä bra på gömma mig och på att spela :) <3

2011-01-23 @ 21:26:42
URL: http://charlotteever.blogg.se/
Postat av: Charlotte♥

Det är något konstig med mig , jag ä bra på gömma mig och på att spela :) <3

2011-01-23 @ 21:27:12
URL: http://charlotteever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0