tapetsera (:

nu har min pappa börjat tapetsera mitt rum :) jag sitter här och tittar på, någon måste ju underhålla!
i dag har vi haft matte prov, kommer ju inte få det bästa resultatet, får väll vara glad om man blir godkänd:P
sedan hade vi slöjd, blev faktiskt klar med min halsduk :D as snygg, haha inte
sedan hade vi engelska och svenska och sedan slutade vi, vi har fått as mycket bättre schema! sluta tidigare och börja senare, kan det bli bättre?
sedan har jag lekt med Ebba, vi skulle försöka välja tapeter till hennes rum, och vi hittade faktiskt ganska många fina :)
sedan så sjöng jag och Clara, och efter det så åkte jag hem.
Och oj vad jag var hungrig hade inte ätit sedan typ halv 12, 6 timmar utan mat, stackars lilla mig haha
sedan nu har jag läst i svenska boken, som jag egentligen skulle ha läst tills i dag:P
aja man kan ju inte alltid vara duktig :)

nä, nu ska jag nog hjälpa min pappa, om jag kan :P

bay <3

Kommentarer
Postat av: hannah

charlotte tipsade om din blogg idag, hade tänkt börja läsa den ;d hihi

2011-01-20 @ 21:57:59
URL: http://hannahprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0