the vampire diaries

nu har jag precis tittat på the vampire diaries, FAN vad sorgligt. satt och grät tills jag var alldeles full med tårar i ansiktet, måste få se nästa avsnitt nu!!!! tyvärr måste jag vänta tills typ fredag eller lördag :(((

i dag har jag varit i skolan, tråkigt. hade typ först bild, so och sedan lunch, efter det så spelade jag gitarr. lärt mig 6 nya bareeakord eller hur det nu stavas :P sedan hade jag lite geografi innan det var dags för att räkna matte.
sedan åkte jag bussen hem, och gjorde klämda makor med Charlotte :)
sedan nu vet jag inte vad jag ska göra. ska väll gå och sminka om mig, är väll helt svart under ögonen, så kan man ju inte gå till skyttet hahaha
och har inte packat upp min väska än, det är helt klart det tråkigaste med att åka någonstans :P

en bild till i från helgen, jag diskuterar med Oscar om hur vi sa vinna haha, ser as kul ut :D
aja bay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0