dirty dancing 2

hej hej :)
ännu en dag med jobb klart :))
sedan när jag kom hem runt 2 typ satt jag ute i solen och stekte, sedan kom Anders och mamma + Charlotte hem och efter ett tag kom Johanna och Robert, Albert och Benjamin hit och åt middag :))
sedan nu i kväll så har jag och Charlotte tittat på dirty dancing 2 och den var helt okej :))
nu sitter jag här och tittar på big brother och snart ska jag nog gå och sova snart hihi

och nu när vi ska ha klassfest undrar jag hur vi ska göra med klasspengarna??

nu ska jag titta vidare så pusshej <3

Kommentarer
Postat av: ebba

klasspengarna då..

antingen så kan man ha dom till att betala vår klass mat, för philip och martin ville ha de med -.- haha eller om vi inte vill de kan vi ha dom till godis och såånt. men blir ju lite svårt i och med k är med där hahah

2011-07-28 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0