ellen och jag är coola!

hej hej :))
idag så väckte pappa mig vid 9 för att jag inte ville sova bort mitt sommarlov hihihi
jag år frukost och började fixa på mitt rum, och om ni inte visste det så sparar jag typ på allt! ni vet, i fall jag skulle sakna det någon gång (vilket jag vet aldrig kommer hända!! ), men i alla fall så har jag lyckats tömma hela min byrå så ny kan jag kasta ut den (y)

sen tittade jag på några one tree hill avsnitt, umgicks lite med mormor, hon var typ här och åt lunch :)
sedan kom Ellen, för dom andra i hennes familj skulle titta på Harry potter. vi tittade på film, åt middag, jag lockade hennes hår och sedan tog vi på oss klänningar och sjöng och dansade hahah riktigt roligt faktiskt :P



sedan så kom dom och hämtade henne typ vid 9 eller nått och då började Charlotte och jag titta på en film, och nu hade jag tänkt att titta på tv, och sen få man väll sova hihi

pusshej :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0