regn, regn och mer regn

hej hej :))

vaknade typ halv nio för mamma hennes syskon och mormor skulle till Kalmar och Öland typ :))
sedan åt jag frukost sedan sprang jag 4-5 km i ösregnet hahaha
efter jag duschat så damsugande jag för vi ska typ ha kalas i morgon för pappa :) sedan har jag och Charlotte städat bland våra saker som vi lekte med när vi var små, hihih
och målat vi Charlottes stol har vi också gjort (igen), och så har jag städat mitt rum, jag är bara för duktig!

och nu precis var vi ute på picknick i regnet, Charlottes idé om ni undrar hahah
och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, en bra film skulle ju inte sitta fel, hihi

kommer bilder ifrån picknicken hahahah


snygg regnjacka eller vad hahah, bild är förskräcklig men skit samma hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0