rix fm festival...

hej hej :)

kom hem i går vi 7 eller nått :)) var riktigt roligt på Stefan och Krister och sedan så bodde vi och min kusiner på en camping precis vid havet så där bada vi och hade det gött hihihi

idag ställde jag klockan på halv 9 för dum som man är trodde jag att jag var tvungen att skynda mig och springa innan det blev varmt, men när jag gick ut kom jag på att det inte var något problem, är ju liksom i  igen, hihi
sedan åkte vi till mormor och morfar och där har vi varit till nu typ :))

i kväll ska jag till rix fm festival i Kristianstad med annie, ebba och emmie :)

nu ska jag nog komma på vad jag ska ha på mig i kväll, så pusshej :))


längtar redan tillbaks....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0