semester 2011...

hej hej :)
nu kommer bilder och allt ifrån semestern :)

första dagen flög vi ju då aså, min första flygtur någonsin hihi och det var verkligen inte som jag trodde det skulle vara, jag trodde liksom att det var kanske lite högljut i början och sedan när man väl var upp i luften så skulle det bli tyst och skönt typ hahah men det fortsatte och låta hela tiden hahah
kan ju då inte säga att jag gillar det direkt, jag kan liksom göra det som jag måste hihi


sedan kom vi fram  så klart haha och det var här vi bodde.......



och vi bodde inte så långt i från havet...

första kvällen typ, det låg en restaurang precis vid havet hihih

normal syskon hihi

min familj på Europabalkongen...

en kväll blev Charlotte avritad hihi...

och så här blev resultatet (Y)

klippor vi Europabalkongen hihih

och utsikten......

och en till :P

och så var vi ju i Gebraltar och i och med att det ätt Engelsk koloni så pratar alla engelska och så kunde man äta Fish and chips hahaha

och så åkte vi upp på Gebraltar berget och detta är en liten bit upp :))

och  så fick vi träffa dessa underliga varelse hahah

och så kunde man gå in i denna grotta....

och detta var det ställe som bärget var smalast, så man kunde titta ner på båda sidorna hihi


har en hel del till kort på mitt andra minneskort, och dom kommer sedan :))

det har i alla fall varit helt magiskt och jag älskar att vara utomlands!! tråkiga är att nu måste man vänta ett helt år till nästa resa :/ hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0