the hangover 2...

hej hej :))
nu har jag varit hemma ett tag kanske 2 timmar typ.
vaknade hos Ebba idag vid 9 eller nått för hon skulle till stallet och ha typ häst träning eller vad det nu kallas hihih sedan när hon kom hem igen typ 12 sov Annie fortfarande och Emmie hade varit vaken ett tag och då åt vi frukost :))

kvällen i går var i alla fall suverän, först var vi på rix fm festivalen, sedan dansade vi på ett utomhus disko som var på stora torg :)) och efter det åkte vi hem till ebba och spelade spel........hahahahahahaha



inte jätte bra bild, men jag orkade bara ta med min lilla kamera, hihi


ikväll så åkte jag, Annie och Emmie in till Kristianstad igen, för att titta på the hangover 2, riktigt rolig :)) sedan stack jag och Annie hem och nu så sitter vi på Charlottes nya matta och är datanördar hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0