duktig Stina, hihi

hej hej hemma nu igen efter det att jag och Annie har varit i Kristianstad och passat våra  gulliga kusiner :))



jag har i alla fall varit en riktigt duktigt duktig flicka, först vaknade jag typ 9 sedan plockade jag i ordning min bäddsoffa som Annie sov i dagen innan :) sedan hängde jag upp tvätten innan jag åt frukost. efter frukosten så gick jag ut och sprang efter det så gick jag direkt till pysa för att gå ut och gå (tyckte synd om han när han bara fick vara i hundgården :P) sedan damsugande jag hela undervåningen, Sedan lagade jag och Anders våfflor innan jag tog bussen till Kristianstad för att passa mina kusiner :P

sov så gott alla :))

Kommentarer
Postat av: Nicolaigrete

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-11-25 @ 23:31:03
URL: http://nicolaigrete.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0