en vanlig dag...., Ulrik

om en liten stund så ska vi köra till Trollhättan, min kusin fyller 20!!
så där stannar vi typ tills på söndag eller måndag och så ska vi in till Göteborg och shoppa också någon dag :))

idag väcktes jag vid halv 9 för jag var tvungen att hinna springa innan det blev för varmt, hihi
sedan så när jag kom hem så sov Charlotte fortfarande så då gick jag ut med Pysa, :)) så snacka om motion haha

sedan så tog jag Charlotte bilder för vi båda ska göra nya headers (eller vad de nu heter) till våra bloggar :) men jag är inte säker på om vi hinner fixa dom nu, hihi

nu ska jag försöka lära mig att mobil blogga så att jag kan blogga i helgen med, jag är ju så jävla teknisk haha

puss och hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0