i will miss you all ♥

hej hej :))
detta blir antagligen det sista inlägget innan jag åker, för vi åker klockan 2 i natt :) inte direkt lönt att gå och lägga sig hahah
då klockan 2 alltså, åker vi till kastrup. sedan flyger vi ner till Bryssel för att byta till ett större flygplan som sedan går till Malaga :)) sjukt nervös är jag i alla fall! har aldrig flugit förut! alltid innan när vi varit i Spanien eller något annat land har vi åkt bil, och det är mycket mindre läskigt hihi
men men, man får väll hoppas att det går bra!!!!
detta är där vi ska bo, eller jag tror det i alla fall, hihi

har precis varit och spelat tennis med Annie, riktigt roligt fast det hade varit ännu bättre utan all myggor, DUMMA MYGGOR!

nu ska jag nog titta lite på tv och försöka vila, hur det nu ska gå! är as pigg!!!!!!
ha det nu riktigt bra alla ! så ses vi den 11 eller 12 juli om jag inte hittar någon dator där nere, hihi
puss hej :))

Kommentarer
Postat av: amilia

ha det så bra :)<3

2011-06-26 @ 12:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0