naglarna klara :))

nu är jag hemma igen, har varit och spelat tennis med Annie och jag måste ju säga att vi är inte lika usla längre, haha

idag har jag ju varit i skolan, sedan direkt till Viktoria och klippte mig sedan fick jag skynda till bussen till Älmhult och sedan hade jag lite tid över, så jag hittade ett par öronhänge men dom får ni se i morgon :) sedan gjorde jag mina naglar och blev riktigt nöjd, hihi hade glömt hur gött det känns att ha "på dig" dom hihi
sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem och lagade mat, det blev filopaj med köttfärs och något mer. inte min favorit direkt, men man kan ju inte tycka om allt hihi


nu ska jag nog gå och sova, så sov så gott så ses vi i morgon hihi :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0