skolavsluningen, i 9an

började dagen med att göra vid mig, sedan åkte jag till skolan :)
hade avslutning i kyrkan sedan gick vi till skolan och år jordgubbar doppade i choklad, och drack pomak (stavning). sedan gjorde vi ingenting, bara umgicks :P
sedan hade vi lunch i matsalen, vi fick potatis och chips-kyckling super gott :))

efter det åkte alla hem, var lite soligt att gå ut ifrån matsalen för sista gången men men man kan ju inte leva kvar på samma ställe hela tiden, känns skönt på något vis hihi
plus att nu har vi ju sommar lov :P











lite bilder ifrån i dag :)
kan inte fatta att efter 9 år tillsammans med detta underbara gäng och är det slut!
tiden har i alla fall gått väldigt fort, med både roliga och tråkiga dagar :)
tack alla för att ni har varit där hela tiden och jag kan inte fatta att jag inte kommer träffa er varje dag :)

när vi var på middagen kom jag på att jag har gått mer än halva mitt liv på samma skola i samma klass en miljon dagar typ hihi
så ville bara säga att jag tycker om er alla sjukt mycket och jag kommer sakna er alla sååååå mycket!!
ni finns för alltid i mitt hjärta, hihi

Kommentarer
Postat av: mathilda

detsamma stina <3!

2011-06-10 @ 16:17:54
URL: http://mmaathildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0