tell me why...

bara en dag kvar nu i skolan, eller riktig dag i alla fall, hihihi
insåg i alla fall i dag att jag kommer sakna alla något sjukt, och jag hoppas att vi kommer att träffas snar igen för jag kan inte säga hej då för alltid ;(

idag har jag först varit ute och gått med Charlotte och Pysa, sedan så lagade jag mat, det blev någon slags salami/pasta sak, hihi ganska gott i alla fall :))
och nu kom jag precis hem i från fotbolls planen för att spela tennis, men så var det några andra där, dumma dom hihi
övningskörde dit och hem gjorde jag i alla fall :))

bild på det jag lagade, ser kaske inte så väldigt gott, men men :P

här är mina naglar om ni vill se, hihi


nu ska jag försöka hitta kläder till brännbollen i morgon, så pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0