toms student :))

Toms student i går var super kulig, hihi
började med att vi va och tittade i Osby när dom sprang ut, och gav han blommor och sånt. sedan så tittade vi på när dom åkte runt på sina släp och sjöng gjorde dom också jätte fint :))
sedan fortsatte festen på hantverksgården :)
där vi åt middag, efterrätt, satt ute och snackade lyssnade på musik och hade det trevligt hihih
sedan stannade vi väll där till halv 12 eller nått innan vi åkte hem till Catarina och dom. där var vi ett tag innan vi åkte hem för att sova :))



Markus min "halv"kusin tog också studenten igår :))





idag har jag inte gjort något mer än att varit ute och gott med mamma :))
och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P ska fråga Charlotte om hon vill hjälpa mig med min blogg design för jag suger på sånt där hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0