bilder i från Avesta (:

hej, nu sitter jag är och sjunger, fast jag nog skulle behöva öva på engelskan tills i morgon :P
kom jalle fall hem runt 2 i natt och lyckades väll somna innan 3 :P
helgen har varit jätte kul, vi åkte i fredags på morgonen och efter kanske 3 timmar stannade vi och fikade och sedan kanske en kvart efter det så stannade vi i Gränna och tittade på hur dom gjorde polkagrisar, eller vi kollade inte direkt mest handlade och sedan åkte :P sedan efter typ 4 timmar eller nått så stannade vi och åt, själv åt jag pizza as gott! sedan åkte vi lite till och sedan var vi framme :) då packade vi upp och lite sånt sedan gick vi och handlade frukost och en massa läsk och godis, mums på kvällen sen så gick vi ut i baken och då kasade jag ner på det branta och det var inte KUL tog typ 10 min att komma upp igen och skrapade mina ben, as läskigt var det också förresten :P efter det så gick jag, Clara och Tina in till killarna för enligt dom kollade dom på en as rolig film, fast den var inte det minsta rolig så då gick vi in till oss i gen och typ spelade kort innan vi skulle sova :)
lördag blev jag väckt av att Claras pappa knakade på dörren en minut i 7  och vi skulle gå upp 7 och så säger han är inte ni upp än, haha
sedan åt vi frukost och bytte om innan vi skulle skjuta , gick inte direkt super men blev jalle fall 4 :P sedan gick vi och badade i typ en stor simhall eller ett litet vattenland vad man nu kan kalle det, och sedan tillbaka och äta och efter det så var det invigning och prisutdelning och då vann jag och Clara i lag :D efter det så åkte vi hem till stugorna i gen :) då gick vi och handlade ännu mer godis, haha och så mickrade (stavning) vi sådana där godis sockerbitar, men choklad i, sedan så gick alla ut till baken, och typ var där en liten stund sedan gick alla in till oss för att titta på melodifestivalen och helt rätt vann! sedan så skulle vi titta på någon sjuk film om hur man kunde köpa ungdomar för att sedan döda dom, och så satt jag med kudden i knät fast vi han inte titta tills det läskiga kom för dom "gamla" (äldre än 16 aså) skulle skjuta redan halv nio eller vad den nu var :P
nästa morgon väcktes jag ganska tidigt och sedan så åt vi frukost och sånt och efter det så åkte vi till skuttet gick bättre i lördags men inte tillräckligt bra, kom 4 igen fast jag antar att det var fler som tävlade då en var det var på lördagen :P efter det så åt vi och sedan så var det prisutdelning i gen, :)
sedan åkte vi hem, dom andra stannade och åt mat, men jag och tina var typ as mätta så vi åt glass i stället:P sedan så åkte vi lite till och sedan stannade vi på en mack där dom andra väntade och så blev vår tjej-buss anfallen av kill-bussen :P dom kastade in makor och gifflar så hela mitt hår var fult med gifflar tack för det! dom kastade också in ett helt smörpaket tröga människor det finns. sedan så när vi kört fick vi sms om att hade smör på min jack vilket jag tror jag inte hade i och med att paketet inte var öppet men nu är den i tvätt maskinen i fall i fall men vet ju aldrig ! sedan kom vi till Lönsboda, skjutsade hem alla och sedan åkte vi vem och sov :) och i morse var jag jalle fall as trött! eller inte bara i morse hela dagen faktiskt haha:P aja nu ska jag nog öva på engelskan inte kul ! men men hej då och här kommer några bilder :P<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0